12.05.2016

Φαίνεται τελικά πως δεν αποτελεί πρόβλημα για τους υποψήφιους ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχειακά καταλύματα και αεροπορικά εισιτήρια σε μικρές οθόνες. Το 2016, το 51,8% των αμερικανών ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση για εκδρομές μέσω των ψηφιακών μέσων, το κάνουν χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις σε ό,τι αφορά την ψηφιακή έρευνα για ταξίδια και booking, αύξηση δηλαδή σε σχέση με το 43,8% των mobile bookers πέρυσι.

ΗΠΑ Mobile Travel Bookers, 2014-2019 eMarketer

Προσαρμοσμένα στοιχεία προβλέψεων:

1) προς τα πάνω για smartphone bookers και
2) προς τα κάτω για tablet & PC bookers =

Παρατηρούμε πως οι άνθρωποι εξοικειώνονται όλο και περισσότερο στο να κάνουν ταξιδιωτικές κρατήσεις σε συσκευές με μικρή οθόνη.

Από τα 48,5 εκατ. ενηλίκων στις ΗΠΑ που έκαναν κράτηση για εκδρομές μέσω του κινητού το προηγούμενο έτος, το 78,6% (38,1 εκατομμύρια) χρησιμοποίησαν ένα smartphone για να το πράξουν. Λιγότεροι ταξιδιώτες, 31.3 εκατ., χρησιμοποίησαν ένα tablet για να κλείσουν ένα ταξίδι στο 2015.

<<Ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία βελτιστοποιούν τις ιστοσελίδες τους και αναπτύσσουν mobile applications για τις κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες βρίσκουν μια απλούστερη και ευκολότερη διαδικασία για την αγορά και την κράτηση ταξιδιών μέσα από τις συσκευές τους. Αυτό αποτελεί πολύ καλό εργαλείο για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους>>, είπε ο Oscar Orozco, eMarketer αναλυτής προβλέψεων.

Οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών κράτησης σε κινητές συσκευές συνεχίζουν να αυξάνονται, ενώ παράλληλα παρατηρείται πτώση στις πωλήσεις που βασίζονται σε desktop- υπολογιστές και laptops. Αυτή η πτώση προβλέπεται πως θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι το 2019

Αν και οι ταξιδιωτικές πωλήσεις που έγιναν με κράτηση μέσω του κινητού είναι μικρότερες, με 52.08 δις $ το προηγούμενο έτος , ο τομέας αυτός θα συνεχίσει να ‘’ροκανίζει’’ το μερίδιο των desktop bookings.

To mobile αντιπροσώπευε το 31% των digital ταξιδιωτικών πωλήσεων το 2015. Ο αριθμός αυτός θα ανέλθει στο 46,0% μέχρι το 2019.

Οι Αμερικανοί επίσης αυξάνουν όλο και περισσότερο την έρευνα για τα ταξίδια στις κινητές συσκευές τους. Το 2015, το 62,6% των Αμερικανών που έκανε ψηφιακά την έρευνα για τις ταξιδιωτικές επιλογές τους, χρησιμοποιήσε μια κινητή συσκευή, δηλαδή 25,9% άυξηση σε σχέση με το 2014! Φέτος, το 73% χρησιμοποιεί μια κινητή συσκευή για την έρευνα ενός ταξιδιού. Το 2016, το 91% όσων ερευνά ταξιδιωτικές επιλογές σε κινητές συσκευές χρησιμοποιούν ένα smartphone, σε σύγκριση με το 69,3% που χρησιμοποιούν tablet. Συνεπώς το smartphone είναι η νικητήρια συσκευή!

Συνοψίζοντας, είναι εμφανής η ραγδαία ανάπτυξη του mobile στον τουριστικό κλάδο.

Η SOFTWeb ως καινοτόμα και διορατική εταιρεία πληροφορικής με λύσεις web & mobile, έχει εδώ και 8 χρόνια επενδύσει και εξειδικευτεί στον τομέα αυτό με την καινοτόμα τεχνολογία PocketWarp, γνωρίζοντας και παρακολουθώντας τις τάσεις τις αγοράς.

Για περισσότερα τεχνολογικά νέα και πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι στο site μας www.softweb.gr και εμπιστευτείτε μας για το επόμενό σας project!

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Augmented Reality