19.03.2020

Η κα. Μαρία Μαθιοπούλου από το Voria.gr είχε μια συνάντηση εφ’ όλης της ύλης με τους συνιδρυτές της Softweb, τον κ. Χαράλαμπο Δημητρακόπουλο (CEO) και τον κ. Αλέξανδρο Ασημακόπουλο (CTO). Στόχος της κας. Μαθιοπούλου ήταν να μάθει τα μυστικά ανέλιξης μιας σύγχρονης εταιρείας πληροφορικής μέσα από το προφίλ των δύο ιδρυτικών μελών και των στρατηγικών ενεργειών τους. Ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος σπούδασε Πληροφορική στη Ελλάδα και ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών του στην Αγγλία, όπου έλαβε το μεταπτυχιακό του στον κλάδο των Χρηματοοικονομικών. Από την άλλη μεριά, ο κ. Αλέξανδρος Ασημακόπουλος, έχοντας κλίση προς την επιστήμη της πληροφορικής, εστίασε τόσο τις προπτυχιακές όσο και τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο συγκεκριμένο πεδίο. Η επιχειρηματική φύση του κου. Χαραλαμπόπουλου και η τεχνολογική αντίληψη του κου. Ασημακόπουλου οδήγησαν στην ίδρυση μιας εταιρείας παροχής σύγχροχων τεχνολογιών στην ηλικία των 23 ετών.

Η Softweb ιδρύθηκε το 2008 με έδρα στη Θεσσαλονίκη. Αρχικά, η εταιρεία εστίασε στην ανάπτυξη ιστοσελίδων. Σύντομα, όμως, για τα ελληνικά δεδομένα η Softweb διείσδυσε στην αγορά ανάπτυξης mobile εφαρμογών. Τις νέες της υπηρεσίες σφράγισε το 2012 με το λανσάρισμα της τεχνολογίας “Pocketwarp“, ενός ολοκληρωμένου συστήματος online διασύνδεσης πολλαπλών back-end συστημάτων (ERP, CRM κ.ά.). Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει δύο γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και απασχολεί 30 άτομα μέσου όρου ηλικίας 30 ετών. Έχει παρουσία μέσω συνεργατών στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα το 30% του τζίρου της να προέρχεται από χώρες όπως η Ελβετία, η Αγγλία, η Ολλανδία κ.ά. Λόγω του θετικού ρυθμού ανάπτυξης και της εδραίωσης της Softweb ως leader στον κλάδο της Πληροφορικής, οι ιδρυτές της εταιρείας εξετάζουν το ενδεχόμενο διείδυσης στην Κυπριακή αγορά με φυσική παρουσία.

Η Softweb ενισχύει διαρκώς τις υπηρεσίες της μέσω της παρουσίας της ως εκθέτης σε σημαντικές διοργανώσεις διεθνούς φήμης όπως η Cebit, η MWC και η Web Summit. Πρόσφατα μάλιστα ανακυρήχθηκε National Winner από τα European Business Awards στην κατηγορία “Digital Technology“. Αναγνωρίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια οι ανάγκες των επιχειρήσεων αυξήθηκαν κατά κόρον, το τμήμα R&D της Softweb προχωρήσε στην ανάπτυξη δύο B2B προϊόντων σε επίπεδο Web και Mobile. Τα εκσυγχρονισμένα αυτά τεχνολογικά εργαλεία στοχεύουν στην απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και στην αύξηση του κύκλου πωλήσεών των επιχειρήσεων, διατηρώντας τα κόστη διαχείρισης σε χαμηλά επίπεδα. Μεγάλοι και απαιτητικοί οργανισμοί , θέλοντας να αυξήσουν το μεριδίο αγοράς τους στην χονδρική πώληση έναντι των ανταγωνιστών, υιοθέτησαν τις Β2Β προϊοντικές λύσεις της Softweb. Ολοκληρώνοντας, η Softweb μέσα στους επόμενους μήνες θα λανσάρει τρία νέα τεχνολογικά προϊόντα, τα οποία θα λειτουργήσουν ως συλλέκτες δεδομένων για τις επιχειρήσεις και θα τις βοηθήσουν να μονιμοποιήσουν τις σχέσεις τους με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες.

Διαβάστε περισσότερα στο Voria.gr.

Η συνέντευξη του CEO της Softweb στο itspossible.gr
H Softweb φιγουράρει στο AxelLife Magazine