11.03.2021

Η Softweb® αποχαιρέτησε το 2020 με ανάμικτα συναισθήματα και δηλώνει παρούσα και έτοιμη να αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις με σεβασμό στο ανθρώπινο δυναμικό της και αίσθημα σιγουριάς για τις δυνατότητες και τις προοπτικές της, όπως άλλωστε οφείλει να πράξει ως μια από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον κλάδο παροχής τεχνολογικών λύσεων σε επίπεδο Web και MobileΠαρά το ιδιαίτερα δυσχερές οικονομικό και υγειονομικό περιβάλλον στο οποίο κλήθηκε να λειτουργήσει το 2020, με σταθερά βήματα εφάρμοσε στο ακέραιο το επενδυτικό της πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Προτεραιότητα για το 2020 ήταν η εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής δομής, με το αποτέλεσμα να είναι η αύξηση κατά 17% των θέσεων εργασίας και η ενδυνάμωση του στελεχιακού της δυναμικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με δύο προσθήκες με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας και των πωλήσεων: ο κ. Δημήτρης Χατζηγεωργίου ανέλαβε εμπορικός διευθυντής και ο κ. Κωνσταντίνος Χατούπης γενικός διευθυντής του υποκαταστήματος Αθηνών. Ειδικά όσον αφορά στην Αθήνα, η εταιρία ενισχύει την παρουσία της και ισχυροποιεί περαιτέρω την θέση της στην ελληνική αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών (Web & Mobile).

Το 2020 αποτέλεσε και έτος νέων προϊόντων και υπηρεσιών, γεγονός που τοποθετεί τη Softweb® ανάμεσα στους ηγέτες παρόχους επιχειρηματικών λύσεων, κάτι το οποίο αντανακλάται στις προσθήκες του πελατολογίου.

Με την εξαγορά του Butler App, η Softweb® αποκτά τεχνολογική λύση για τον κλάδο HORECA και επιταχύνει τη διείσδυση της στην συγκεκριμένη αγορά, με στόχο να συμβάλλει, σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα της, στην ψηφιακή εξέλιξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Η ανάπτυξη του «CSM (Customer Services Management: μια νέα λύση για υπηρεσίες (π.χ. ιατροί, συνεργεία κ.ά.) που απλοποιεί το έργο των επαγγελματιών και διευκολύνει την επικοινωνία με τον πελάτη σε μια εποχή που η ψηφιακή επικοινωνία είναι αναγκαία.

Το «Exhibition Explorer Suite» αποτελεί την ψηφιακή πλατφόρμα της διεύθυνσης προμηθειών. Έχει σχεδιαστεί για εταιρείες που λαμβάνουν μέρος σε εκθέσεις δίνοντας τους την δυνατότητα δομημένης συλλογής δεδομένων σε επίπεδο ειδών/προϊόντων από διάφορους προμηθευτές με απλοποιημένο και αυτοματοποιημένο τρόπο.

Το «Mobile B2B» απευθύνεται στην αγορά χονδρικής πώλησης και έχει στόχο να εξατομικεύσει και να επιταχύνει τη διαδικασία πώλησης και επικοινωνίας με τον πελάτη μειώνοντας δραστικά τα κόστη διαχείρισης. Λύση που έχουν ήδη υιοθετήσει εταιρίες όπως η ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ Α.Β.Ε.Ε., AXEL ACCESSORIES Α.Ε., ΜΕΒΓΑΛ A.E., MAXI Α.Β.Ε.Ε., ZAKOMA A.E., EUROLAMP Α.Β.Ε.Ε., TEOFERT A.E. ανάμεσα σε πολλές άλλες.

«Είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο το γεγονός ότι κλείσαμε το έτος με θετικό πρόσημο διατηρώντας την ανοδική πορεία μας, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Μέσα σε ένα πολύ δύσκολο επιχειρηματικό κλίμα, η Softweb μεγαλώνει, παράγει νέα προϊόντα και λύσεις για τον Έλληνα επιχειρηματία. Η αύξηση του τζίρου μας κατά 40% και κυρίως η αύξηση των θέσεων εργασίας κατά 17%, μας κάνει περήφανους και είναι επιδόσεις που αφήνουν ένα μεγάλο περιθώριο αισιοδοξίας για το 2021, ένα έτος γεμάτο προκλήσεις σε μια νέα πραγματικότητα», δήλωσε ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος , Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας.

Νέο πρόγραμμα 100% χρηματοδότησης για τη δημιουργία e-shop μέσω ΕΣΠΑ
Η Ιανός Α.Ε. επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό