Εξέλιξη του Merchandising

Βελτιστοποίηση της διεξαγωγής των προωθητικών
ενεργειών με την χρήση Custom Mobile Application

Η πρόκληση

“ H Coca Cola Τρία Έψιλον ήθελε ένα εξειδικευμένο εργαλείο για βέλτιστη οργάνωση των προωθητικών ενεργειών σε συνεργαζόμενα καταστήματα και ενίσχυση του Coca Cola Customer Experience. ”

 
Οι Branding ενέργειες εξελίσσονται. Οι εταιρίες δεν θέλουν απλά να βρεθούν μπροστά στα μάτια του πελάτη, αλλά να του προσφέρουν την βέλτιστη εμπειρία και να μείνουν στο μυαλό του
coca-cola1

H Coca Cola Τρία Έψιλον, στα πλαίσια της συνεχής αναβάθμισης του Brand της, ήθελε να βελτιώσει τον τρόπο που προβάλλεται στα συνεργαζόμενα καταστήματα και να τα ενισχύσει, βελτιώνοντας την εμπειρία του καταναλωτή. Βασική πρόκληση αποτελούσε η μεγάλη διαφοροποίηση που υπήρχε μεταξύ των συνεργαζόμενων καταστημάτων, όσον αφορά το Brand και την αισθητική τους, αλλά και την συνεργασία τους με την εταιρία. Επιπλέον, μεγάλες προκλήσεις αποτελούσαν τα υψηλά στάνταρ που θέτει η εταιρία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο μεγάλος όγκος πωλητών που θα χειρίζονταν αυτό το εργαλείο και το πως το τελικό αποτέλεσμα θα είχε θετικό πρόσημο για την εταιρία, τα συνεργαζόμενα καταστήματα και τον καταναλωτή.

coca-cola2

Η λύση μας

“Δημιουργήσαμε μια Custom Mobile Εφαρμογή, απόλυτα συνδεδεμένη με τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας, που προσέφερε εξελιγμένες δυνατότητες στους πωλητές. ”

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα υψηλά στάνταρ, τις ανάγκες που υπήρχαν και τον έντονο πελατοκεντρικό χαρακτήρα την εταιρείας, δημιουργήσαμε μια Custom Mobile Εφαρμογή. Χάρη στην τεχνολογία του Pocketwarp, στην οποία βασίστηκε, η εφαρμογή είχε πλήρη διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας. Αξιοποιώντας τις πληροφορίες αυτές, δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη ροή εργασίας για την ενεργοποίηση των καταστημάτων, την οποία χρησιμοποιεί ο πωλητής κατά την επίσκεψη στο συνεργαζόμενο κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα για άμεση δημιουργία Combo Offer, που περιλαμβάνει το προϊόν του πελάτη σε συνδυασμό με προϊόντα Coca Cola ή AMITA. Στην συνέχεια, ανάλογα με την κατηγορία του πελάτη, προτείνονται προωθητικά (POP) υλικά τα οποία μπορεί να επιλέξει. Μάλιστα, μπορεί να διαλέξει ανάμεσα από διάφορα templates αυτό που ταιριάζει με την αισθητική του καταστήματος του. Στο τελικό στάδιο, χρησιμοποιώντας φωτορεαλισμό, ο πωλητής παρουσιάζει στον πελάτη πως θα φαίνεται το κατάστημά του. Μετά την τελική επιλογή όλων των παραπάνω, ο πωλητής καταχωρεί το αίτημα ως παραγγελία όλων των προωθητικών υλικών για το συγκεκριμένο συνεργαζόμενο κατάστημα.

Το αποτέλεσμα

“Χρησιμοποιώντας την Custom Mobile Εφαρμογή βελτιστοποιήθηκε η διαδικασία διεξαγωγής των προωθητικών ενεργειών, αυξήθηκαν οι πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων και της ίδιας της εταιρίας. ”

H χρήση της Custom Mobile Εφαρμογής αποφέρει σημαντικά οφέλη τόσο για τα συνεργαζόμενα καταστήματα όσο και για την Coca-Cola. Οι συνεργαζόμενοι πελάτες μπορούν πλέον, μέσω των πωλητών, να δημιουργούν εύκολα και γρήγορα ένα combo offer που συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων. Επιπλέον, μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα από επιλεγμένα templates τα προωθητικά υλικά που ταιριάζουν περισσότερο με την αισθητική του καταστήματος τους και να πάρουν μια γεύση του τελικού αποτελέσματος μέσω του φωτορεαλισμού.

Το εργαλείο που προσέφερε
η εταιρία στους συνεργάτες της:

3

Συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων του δικτύου συνεργατών και της Coca-Cola

1

Βελτιστοποίησε τον τρόπο διεξαγωγής των προωθητικών ενεργειών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα του τμήματος πωλήσεων

2

Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο μάρκετινγκ, που λειτουργεί ως συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού