Εξέλιξη της Επικοινωνίας

Αναβάθμιση της επικοινωνίας & βελτιστοποίηση της
παραγγελιοληψίας με το Softweb B2B M-Commerce

Η πρόκληση

Η ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ ήθελε να εξελίξει τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες της και να βελτιστοποιήσει την διαδικασία παραγγελιοληψίας.

 
Η εταιρική επικοινωνία αλλάζει. Ο όγκος των πληροφοριών έχει αυξηθεί σημαντικά και η αμεσότητα κρίνεται απαραίτητη.
mevgal1

Η ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ, στα πλαίσια της συνεχής εταιρικής εξέλιξης της, θέλησε να αναβαθμίσει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες της και να βελτιώσει την διαδικασία παραγγελιοληψίας.

Μερικές επικοινωνιακές προκλήσεις που αντιμετώπιζε καθημερινά ήταν η συνεχής επιφόρτιση τους τμήματος πωλήσεων ώστε να ενημερώνουν τους πελάτες για νέα προϊόντα, για τα νέα της εταιρίας και για τις εποχιακές προσφορές.

Επιπλέον, όσον αφορά την διαδικασία της παραγγελιοληψίας, υπήρχε σημαντικό ποσοστό λαθών από τηλεφωνικές παραγγελίες, μεγάλος χρόνος διαχείρισης και περιορισμός στο χρόνο λήψης των παραγγελιών, οδηγώντας σε υψηλό κόστος διαχείρισης.

Τέλος, επειδή το πελατολόγιο περιλάμβανε από καταστήματα ψιλικών μέχρι ξενοδοχειακές μονάδες, έπρεπε να ληφθεί υπόψη η μεγάλη απόκλιση στην τεχνολογική ωριμότητα που υπήρχε.

mevgal1

Η λύση μας

“Προσφέραμε το Softweb B2B M-Commerce για απόλυτη διασύνδεση με το ERP της εταιρίαςκαι απεριόριστη επεκτασιμότητα.”

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις προκλήσεις και τον έντονο πελατοκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας, προσφέραμε το Softweb B2B Μ-Commerce. Βασισμένο στην τεχνολογία Pocketwarp, το Softweb B2B M-Commerce συνδέθηκε πλήρως με το CRM και το ERP της εταιρίας, δίνοντας την δυνατότητα προβολής όλων των προϊόντων, άμεσης καταχώρησης παραγγελίας, επαναπαραγγελίας και προβολής ιστορικού παραγγελιών. Για να είναι εύκολο στην χρήση, δημιουργήθηκε ένα γρήγορο και χρήσιμο interface με εύκολη και κατανοητή παρουσίαση των προϊόντων. Για να έχει την δυνατότητα η εταιρία να μοιράζεται άμεσα ενδιαφέρουσες ειδήσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή εκδηλώσεις που διοργανώνει, χρησιμοποιήθηκε η λειτουργικότητα ήταν μεγάλη, για την εύκολη υιοθέτηση της εφαρμογής, αξιοποιήσαμε την τεχνολογία του SMS ώστε να μπορούν να λάβουν εύκολα και γρήγορα τις οδηγίες εγκατάστασης και εγγραφής.

Το αποτέλεσμα

“Χρησιμοποιώντας το Softweb B2B M-Commerce βελτιστοποιήθηκε η διαδικασία παραγγελιοληψίας και εξελίχθηκε η επικοινωνία με τους πελάτες, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 10% και μειώνοντας σημαντικά το κόστος διαχείρισης. ”

H χρήση του Softweb B2B E-commerce αποφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο για τους πελάτες της, όσο και για την ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ. Οι πελάτες μπορούν πλέον να εξερευνήσουν όλη την γκάμα προϊόντων λιανικής και χονδρικής, να καταχωρήσουν εύκολα και γρήγορα την παραγγελία τους 24/7, να πραγματοποιήσουν εύκολα επαναπαραγγελία και να δούνε το ιστορικό των παραγγελιών τους.

Το εργαλείο που προσέφερε
η εταιρία στους συνεργάτες της:

3

Βελτίωσε την διαδικασία παραγγελιοληψίας, μειώνοντας τα λάθη, αποφορτίζοντας το τμήμα πωλήσεων και αυξάνοντας τις πωλήσεις

1

Λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας για event της εταιρίας, προσφορές και νέα προϊόντα, χρησιμοποιώντας push notifications

2

Αποτελεί εργαλείο Branding και συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, που μπορεί να αξιοποιηθεί για την διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων