Πολλά περισσότερα από μια εφαρμογή

Πως η ΜΕΒΓΑΛ αναβάθμισε την B2B διαδικασία παραγγελιοληψίας

και αύξησε τις πωλήσεις από ένα συγκεκριμένο τμήμα πελατών της

Η πρόκληση

“Η ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ ήθελε να εξελίξει τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες της και να βελτιστοποιήσει την διαδικασία παραγγελιοληψίας.”

 
Η εταιρική επικοινωνία συνεχώς αλλάζει. Ο όγκος των πληροφοριών έχει αυξηθεί σημαντικά και η αμεσότητα κρίνεται απαραίτητη. Στα πλαίσια της συνεχής εταιρικής εξέλιξης της, η ΜΕΒΓΑΛ θέλησε να αναβαθμίσει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες της και να βελτιώσει την διαδικασία παραγγελιοληψίας.
mevgal1

Μια από τις πιο σημαντικές επικοινωνιακές προκλήσεις που αντιμετώπιζε καθημερινά ήταν η συνεχής επιφόρτιση τους τμήματος πωλήσεων ώστε να ενημερώνουν τους πελάτες για νέα προϊόντα, για τυχόν τροποποιήσεις της εμπορικής πολιτικής και για τις εποχιακές προσφορές. Επιπλέον, όσον αφορά την διαδικασία της παραγγελιοληψίας, υπήρχε σημαντικό ποσοστό σφαλμάτων στην καταχώρηση των τηλεφωνικών παραγγελιών το οποίο οδήγησε σε υψηλό κόστος διαχείρισης. Τέλος, επειδή το πελατολόγιο περιλάμβανε από καταστήματα ψιλικών μέχρι ξενοδοχειακές μονάδες, έπρεπε να ληφθεί υπόψη η μεγάλη απόκλιση στην τεχνολογική ωριμότητα που υπήρχε.

mevgal1

Η λύση μας

“Η ΜΕΒΓΑΛ βελτιστοποίησε τη διαδικασία παραγγελιοληψίας και εξελίχθηκε η επικοινωνία με τους πελάτες, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 10% και μειώνοντας σημαντικά το κόστος διαχείρισης.”

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις προκλήσεις και τον έντονο πελατοκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας, προσφέραμε το Softweb B2B Μ-Commerce. Βασισμένο στην τεχνολογία Pocketwarp, το Softweb B2B M-Commerce συνδέθηκε πλήρως με το CRM και το ERP της εταιρίας, δίνοντας την δυνατότητα προβολής όλων των προϊόντων, άμεσης καταχώρησης παραγγελίας, επαναπαραγγελίας και προβολής ιστορικού παραγγελιών.

Για να είναι εύκολη στην χρήση η εφαρμογή, δημιουργήθηκε ένα γρήγορο και χρήσιμο interface με εύκολη και κατανοητή παρουσίαση των προϊόντων. Επίσης, αξιοποιήσαμε την λειτουργία των push notifications έτσι ώστε η εταιρία να μοιράζεται άμεσα ενδιαφέρουσες ειδήσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή εκδηλώσεις που διοργανώνει.Τέλος, γνωρίζοντας την απόκλιση των πελατών σε θέματα τεχνολογiκών γνώσεων, χρησιμοποιήσαμε την τεχνολογία του SMS ώστε να μπορούν να λάβουν εύκολα και γρήγορα τις οδηγίες εγκατάστασης και εγγραφής καθώς και για την καθοδήγηση χρήσης για την καλύτερη αξιοποίηση των λειτουργιών της εφαρμογής.

“Χρησιμοποιώντας το Softweb B2B M-Commerce βελτιστοποιήθηκε η διαδικασία παραγγελιοληψίας και εξελίχθηκε η επικοινωνία με τους πελάτες, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 10% και μειώνοντας σημαντικά το κόστος διαχείρισης. ”

H χρήση του Softweb B2B E-commerce αποφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο για τους πελάτες της, όσο και για την ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ. Οι πελάτες μπορούν πλέον να εξερευνήσουν όλη την γκάμα προϊόντων λιανικής και χονδρικής, να καταχωρήσουν εύκολα και γρήγορα την παραγγελία τους 24/7, να πραγματοποιήσουν εύκολα επαναπαραγγελία και να δούνε το ιστορικό των παραγγελιών τους.

Η ΜΕΒΓΑΛ και οι συνεργάτες της
επωφελήθηκαν από τα εξής πλεονεκτήματα:

3

Βελτίωσε την διαδικασία παραγγελιοληψίας, μειώνοντας τα λάθη, αποφορτίζοντας το τμήμα πωλήσεων και αυξάνοντας τις πωλήσεις.

1

Αποτελεσματική χρήση της εφαρμογής ως μέσο επικοινωνίας για event της εταιρίας, προώθηση προιόντων και προσφορές.

2

Αποτελεί εργαλείο Branding και συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, που μπορεί να αξιοποιηθεί για την διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων.