Άμεση ενημέρωση των πωλητών, για προσθήκη και ανανέωση παραγγελιών, με ευκολότερη αναγνώριση και εξάλειψη πιθανών λαθών στην διαδικασία παραγγελιοληψίας. Δραστική μείωση του κόστους διαχείρισης των πωλήσεων και αυτοματοποίηση διαδικασιών για αύξηση του παραγωγικού χρόνου.
Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της επιχείρησης, δίνοντας την δυνατότητα διαρκούς και δυναμικής ενημέρωσης στην διοίκηση για την πρόοδο των πωλήσεων. Επένδυση στην εξέλιξη, αποκτώντας ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα των στελεχών.
Ενίσχυση της εξωστρέφειας της επιχείρησης, αξιοποιώντας την πολυγλωσσική λειτουργικότητα για επέκταση σε νέες αγορές στόχους. Δυνατότητες προώθησης επιλεγμένων και νέων προϊόντων με χαμηλότερο κόστος και δημιουργία στοχευμένων εκστρατειών προς επιλεγμένους συνεργάτες για αύξηση των ευκαιριών πωλήσεων.