28.03.2017

Σε έναν κόσμο που έχει αναπτυχθεί και βασίζεται όλο και περισσότερο στην κινητή τεχνολογία, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν πολύ σοβαρά την δημιουργία μιας εξατομικευμένης εφαρμογής για τον τελικό καταναλωτή (Β2C), για κινητά τηλέφωνα. Το 2014, το 60% της διαδικτυακής κυκλοφορίας προήλθε από φορητές συσκευές όπως smartphones και tablets. Μέχρι το 2016, ο αριθμός αυτός είχε φτάσει το 65%.

1.Οι χρήστες των  εφαρμογών μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις στην οθόνη του κινητού τους σχετικά με το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει (push notifications).

Παράδειγμα ένα online κατάστημα διαθέτει mobile εφαρμογή. Ο χρήστης μπορεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις στο κινητό του κάθε φορά που ξεκινούν οι εκπτώσεις, όταν προστίθενται νέα προϊόντα και όταν ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει εμφανιστεί πάλι σε απόθεμα. Πέρα από το ότι δεν έχουν κόστος ξέρουμε με βεβαιότητα ποιοι χρήστες ενημερώθηκαν, σε αντίθεση με άλλα μέσα απικοινωνίας, για την προσφορά που θέλαμε να επικοινωνήουμε.

Το 70% των καταναλωτών θεωρεί σημαντικά τα push notifications, και τα συγκαταλέγει στους λόγους που προτιμά τις mobile εφαρμογές!

Επίσης, όταν ένας καταναλωτής λαμβάνει εξατομικευμένες ειδοποιήσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν είναι και πιο θετικά προδιατεθειμένος να πραγματοποιήσει κάποια αγορά.

Συνεπώς, μια επιχείρηση που διαθέτει εφαρμογή κινητών συσκευών μπορεί, μέσω των ειδοποιήσεων, να προσεγγίσει νέους πελάτες, αλλά και να δει υπάρχοντες πελάτες της να επαναλαμβάνουν αγορές.

2.Οι  εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα είναι φτιαγμένες για την καλύτερη εμπειρία του χρήστη.

Ας υποθέσουμε ότι μια επιχείρηση έχει μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο προβάλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Ένας χρήστης κινητού τηλεφώνου θα πρέπει, για να επισκεφθεί τον διαδικτυακό τόπο,

1) να ανοίξει τον περιηγητή του κινητού,

2) να πληκτρολογήσει το URL της ιστοσελίδας,

3) να περιμένει να φορτώσει και εν τέλει

4) να ψάξει να βρει αυτό που θέλει.

Μέσω μιας εφαρμογής, τα βήματα (1) έως (3) δεν είναι πια απαραίτητα, καθώς με ένα κλικ ο χρήστης ανοίγει την εφαρμογή και βρίσκει αυτό που ψάχνει. Με λίγα λόγια, με μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ο καταναλωτής έρχεται κοντά στην επιχείρησή πολύ πιο γρήγορα και δεν εγκαταλείπει το καλάθι αγορών λόγω της περιορισμένης πληροφόρησης που θα είχε μέσα από τον περιηγητή. Επιπλέον με μια εφαρμογή εκμεταλευόμαστε και τις δυνατότητες των κινητών συσκευών όπως ότι μπορεί να γίνει χρήση της εφαρμογής και χωρίς την χρήση δεδομένων (αποθήκευση στην μνήμη του τηλεφώνου), να ξέρουμε την θέση του χρήστη, να ξέρουμε πότε και εαν πήγε σε ανταγωνιστή μας, κ.π.α. τα οποία δεν θα μπορούσαμε να ξέρουμε για τους καταναλωτές μας χωρίς την ύπαρξη μιας εφαρμογής.

3.Παρέχετε Ποιότητα στους Πελάτες σας και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό: Loyalty
Ψηφιοποιήστε το πρόγραμμα επιβράβευσης που διαθέτετε. Αντί να εμμένετε στην πεπαλαιωμένη κάρτα συλλογής πόντων, κάντε το δυνατό για τους πελάτες σας να συλλέξουν τις ανταμοιβές τους μέσω της εφαρμογής σας. Το αποτέλεσμα; Περισσότερα κατεβάσματα (downloads) και περισσότεροι επαναλαμβανόμενοι πελάτες.

Επιπλέον εκμεταλεύεστε τις δυνατότητες μιας κινητής συσκευής, όπως πχ το GPS. Εαν γνωρίζετε ότι ο χρήστης του ψηφιακού καταστήματός σας βρίσκεται σε μια προκαθορισμένη ακτίνα από το φυσικό κατάστημα τοτε μπορείτε να του στείλετε μια εξατομικευμένη προσφορά προκειμένου να ενεργοποίησετε τις πωλήσεις του φυσικού καταστήματος. Τα προγράμματα επιβράβευσης ισχυροποιούνται με την προσθήκη μιας εφαρμογής ακριβώς γιατί οι χρήστες έχουν την συσκευή διαρκώς μαζί τους, οπότε είναι διαρκώς προσβάσιμοι, ακόμα και χωρίς την ύπαρξη δεδομένων καθώς δύναται η επιχειρήση να επαναπροωθεί την πληροφορία στον χρήστη και με sms στην περίπτωση που δεν λαμβάνει δεδομένα.

Συμπέρασμα

Η δημιουργία mobile εφαρμογής είναι ένας τρόπος να μένει η επιχείρηση κοντά στους πελάτες της και να είναι πάντα μόνο ένα κλικ μακριά. Η επιχείρηση έχει ένα μόνιμα ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη της σε αντίθεση με την ιστοσελίδαπου ο χρήστης θα επιλέξει να μπεί όταν εκείνος επιθυμεί.

Μια εφαρμογή για έξυπνες κινητές συσκευές μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ δυνατό κανάλι επικοινωνίας της επιχείρησης με τον πελάτη, να οδεύσει πωλήσεις μέσα από αυτό, να επιβραβεύσει τον τακτικό πελάτη, να υποβοηθήσει τις πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων, να προσδώσει συνολικά μια νέα πολύ πιο ευχάριστη εμπειρία στους καταναλωτές.

Εαν αξιοποιηθούν σωστά, οι δυνατότητες που δίνονται με την ανάπτυξη μιας εφαρμογής, συμβάλλουν τελικά στην άυξηση των πωλήσεων καθώς και στον βαθμό ικανοποίησης των πελατών. Έτσι και νέους πελάτες θα προδελκύσει η επιχείρηση αλλα και οι υφιστάμενοι θα καταναλώνουν πιο τακτικά.

Η SOFTWeb ως καινοτόμα και διορατική εταιρεία πληροφορικής με λύσεις web & mobile, έχει εδώ και 8 χρόνια επενδύσει και εξειδικευτεί στον τομέα των κινητών εφαρμογών. Έχει δημιουργήσει την καινοτόμα και βραβευμένη τεχνολογία PocketWarp. Η διαρκής παρουσία της εταιρείας σε τεχνολογικά events του εξωτερικού την εμπλουτίζει διαρκώς με συνεργασίες αλλά και αποτύπωση των τάσεων της αγοράς καθώς και υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

Για περισσότερα τεχνολογικά νέα και πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι στο site μας www.softweb.gr .

Είμαστε διαθέσιμοι σε 8 χώρες στον κόσμο για να ακούσουμε και να δώσουμε λύσεις στις ανάγκες σας.

Οnline αγορές μέσω του κινητού τηλεφώνου πραγματοποιούν οι καταναλωτές στην Δ. Ευρώπη
B2B Εφαρμογές: Το Μέλλον της Επιχειρηματικής Αλληλεπίδρασης